Hallo DZCDuurzaamheidscoach schreef:In de meeste gevallen hoeft dit niet eens omdat er altijd wel een stopcontact voorhanden is. Waar hebben we het eigenlijk over.
Handig zo'n verloop...
Groet CyberGrey
Hallo DZCDuurzaamheidscoach schreef:In de meeste gevallen hoeft dit niet eens omdat er altijd wel een stopcontact voorhanden is. Waar hebben we het eigenlijk over.
Duurzaamheidscoach schreef:Zo'n vouwfietsje is een ideale oplossing omdat je daarmee je afhankelijkheid van laadpalen aanzienlijk verkleint. Inmiddels heb ik 4.500 km met de Volt stad en land afgereden en ben nog nergens op oplaadproblemen gestuit. De grootste afstand tot nu die ik moest fietsen was 4 km, maar meestal is het rond de 1,5 km. Tenminste als ik perse aan een laadpaal wil.
In de meeste gevallen hoeft dit niet eens omdat er altijd wel een stopcontact voorhanden is. Waar hebben we het eigenlijk over. Toen ik veel met de trein reisde was dat soort fiets- of bustochtjes min of meer standaard om van het station op mijn werklocaties te komen.
Overigens is in de wereld van het vastgoed, waarin ik actief ben, het plaatsen van oplaadpunten allang geen item meer. Ze komen er gewoon en in grote aantallen. Wat betreft de kofferbak, groot genoeg voor mijn vouwfiets, die lijkt ervoor gemaakt. Kan nog van alles bij ook. En hij is in elk geval groter dan vele andere auto's die massaal verkocht worden. En daarbij, de meeste onder ons hebben op weg naar hun werk toch niet meer bij zich dan hun brooddoos en af en toe een laptop. De gemiddelde kofferbak van de leaseauto's 's morgens op de snelweg is leeg. Evenals de stoelen naast en achter de bestuurder trouwens.