Goedkeuring van ALLE threads EN POSTS voor ze online gaan
-
AmperaCowboy
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Goedkeuring van ALLE threads EN POSTS voor ze online gaan
Zeg, wat is at voor flauwe kul dat niet alleen iedere nieuwe thread, maar zelfs iedere post eerst langs de ballotagtecommisie moet alvorens hij online gezet wordt?
Dat komt de dynamiek van dit forum niet echt ten goede.
Bovendien dat de jury uit één persoon bestaat vindt ik nogal dubieus en als deze persoon ziek wordt/langere tijd afwezig is/in het buitenland moet verblijven/komt te overlijden, kunnen de overige forumbezoeekrs niets meer posten :S
Wat is de mening van de andere Forumbezoekers hierover?
Bovendien dat de jury uit één persoon bestaat vindt ik nogal dubieus en als deze persoon ziek wordt/langere tijd afwezig is/in het buitenland moet verblijven/komt te overlijden, kunnen de overige forumbezoeekrs niets meer posten :S
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Goedkeuring van ALLE threads EN POSTS voor ze online gaa
Ik heb je bericht goedgekeurd
En ik zal verder sportief afwachten en lezen wat de anderen schrijven, nadat ik jullie vriendelijk wijs op het feit dat democratie niet bestaat en dat alleen de eerste 3-5 berichten van een gebruiker moeten worden goedgekeurd, dus niet ALLE
En ik zal verder sportief afwachten en lezen wat de anderen schrijven, nadat ik jullie vriendelijk wijs op het feit dat democratie niet bestaat en dat alleen de eerste 3-5 berichten van een gebruiker moeten worden goedgekeurd, dus niet ALLE
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Ampera34
- Vaste klant
- km-stand: 21164
- Lifetime: 17
- Auto: Ampera
@ amperacowboy......... snap niet waar jij je nou druk om maakt ? is het slecht weer of zoBovendien dat de jury uit één persoon bestaat vindt ik nogal dubieus en als deze persoon ziek wordt/langere tijd afwezig is/in het buitenland moet verblijven/komt te overlijden, kunnen de overige forumbezoeekrs niets meer posten :S
vind dit een mooi forum en iedereen gaat netjes met elkaar om toch ?
en anders kun je altijd nog een eigen forum opstarten toch ?
groet,
Henk
- PaulJ
- Vaste klant
- km-stand: 33000
- Lifetime: 19
wees blij,dat er enige bewaking is van de omgangsvormen en het taalgebruik.Er bestaan al meer dan genoeg "scheld-en schreeuwfora. Tot nu toe voel ik me heel veilig en plezierig op dit forum.AmperaCowboy schreef:Zeg, wat is at voor flauwe kul dat niet alleen iedere nieuwe thread, maar zelfs iedere post eerst langs de ballotagtecommisie moet alvorens hij online gezet wordt?
Olympic white,sensoren i.p.v.achteruitrijcamera,navi,Voltec. HID Xenon 6000K setje. 32 zonnepanelen in landscape opstelling. Goed voor 7600 Wp.
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Ik moet toegeven dat ik in eerste instantie ook wat vreemd opkeek. Toen begreep ik dat het maar om een paar posts gaat. Later snapte ik het helemaal. Om lolbroeken die virussen willen verspreiden te voorkomen is het eigenlijk heel goed. Ik heb de admin. nog kunnen wijzen op een aanmelding uit Finland. Die had nog niets ondernomen, maar het was duidelijk geen forumlid met Ampera bedoelingen, gelet op zijn bijgevoegde website. De admin. heeft hem verwijderd. Naarmate het forum groeit wordt het steeds lastiger op voorhand deze lieden te ontdekken. De eerste paar posts goedkeuren is dan een extra barrage. Je ziet dat deze Thread er toch doorkomt, zo open en eerlijk gaan we met elkaar om. Prima om het hier even over te hebben. Doe er je voordeel mee en voel je oprecht welkom bij ons. 
Ampera: Amper verbruik
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Ivo, bedankt voor de tijd die jij erin steekt en ook voor het faciliteren en financieren van dit forum!
En voor degene die dit niet waarderen: je bent niets verplicht. Zoek vooral een forum waar jij je wel thuis voelt!
@Ivo: mocht je hulp wensen dan moet je dit maar laten weten! Ik ben net terug van vakantie bijv. en voorlopig geen nieuwe plannen dus als vakantiekracht beschikbaar.
En voor degene die dit niet waarderen: je bent niets verplicht. Zoek vooral een forum waar jij je wel thuis voelt!
@Ivo: mocht je hulp wensen dan moet je dit maar laten weten! Ik ben net terug van vakantie bijv. en voorlopig geen nieuwe plannen dus als vakantiekracht beschikbaar.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Ivo,het is jou forum en ik wil je bij deze bedanken voor de geweldige service en de snelle reacties en de eerste paar goedkeuringen.
Zoveel moeite en tijd mag wel eens bedankt worden ipv afgekraakt !!
Ik heb al een hoop opgestoken dankzij jou inspanningen,bedankt
Als het iemand niet aanstaat dan is hij vrij om niet in te loggen
Ik heb al een hoop opgestoken dankzij jou inspanningen,bedankt
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Het goedkeuren van de 5 eerste posts (en dus ook threads) is prima mee te leven. "Kaf van het Koren scheiden".
Anyway... Ivo, bedankt voor het initiatief, Kudos 4u.
Anyway... Ivo, bedankt voor het initiatief, Kudos 4u.
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
-
Henri
- Stamgast
- km-stand: 166000
- Lifetime: 2
goedkeuring van de eerste paar threads is prima.....voorkomt allerlei rotzooi op het forum
-
Lambert
- Newbie
- km-stand: 13564
- Lifetime: 5
- Auto: Bolt
- Contacteer:
En hier sluit ik mij volmondig bij aanMarcel schreef:Ivo,het is jou forum en ik wil je bij deze bedanken voor de geweldige service en de snelle reacties en de eerste paar goedkeuringen.
Ik heb al een hoop opgestoken dankzij jou inspanningen,bedankt![]()