Goeiedag mensen,
Over ongeveer 4 weken wordt mijn Volt afgeleverd. Ik heb de Volt besteld met andere velgen en heb dus de velgen + banden waar de Volt normaal op afgeleverd wordt over. Deze hebben dus 0 km gereden.
Wellicht heeft iemand interesse in deze velgen en banden ? Als je aan nieuwe banden toe bent is dit misschien een goedkoop alternatief aangezien je dan winterbanden op je huidige velgen kunt zetten.
Prijs; N.o.t.k.
Volt: Ongebruikte standaard Velgen + Banden
-
T-Spark
- Newbie
- km-stand: 40000
- Lifetime: 37
- Auto: Ampera-e
Re: Volt: Ongebruikte standaard Velgen + Banden
Beste Pirke,
De dealer geeft mij een korting van € 350,- als ik ze achter laat. Ik wil dus wel wat meer ervoor hebben dan de € 350,- want voor € 50,- ga ik de velgen niet in mijn nieuwe Volt vervoeren naar huis en mee slepen. Dan laat ik ze lekker bij de dealer liggen.
De dealer geeft mij een korting van € 350,- als ik ze achter laat. Ik wil dus wel wat meer ervoor hebben dan de € 350,- want voor € 50,- ga ik de velgen niet in mijn nieuwe Volt vervoeren naar huis en mee slepen. Dan laat ik ze lekker bij de dealer liggen.
-
Patrickhaka
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Wat wil je voor de velgen hebben??
of zijn ze al verkocht??
of zijn ze al verkocht??
-
T-Spark
- Newbie
- km-stand: 40000
- Lifetime: 37
- Auto: Ampera-e
Beste Patrickhaka,
Via Marktplaats heb ik iemand die ze voor € 600,- wil komen ophalen. Aangezien mijn auto begin juni wordt afgeleverd zijn ze feitelijk dus nog niet verkocht.
Via Marktplaats heb ik iemand die ze voor € 600,- wil komen ophalen. Aangezien mijn auto begin juni wordt afgeleverd zijn ze feitelijk dus nog niet verkocht.
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
Maar als jij zijn bod hebt geaccepteerd, al is het slechts mondeling, hebben jullie een koop overeenkomst gesloten en zijn de velgen dus feitelijk wel verkocht.T-Spark schreef:Beste Patrickhaka,
-
Patrickhaka
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
€625,- kom ik hem halen.