Vandaag een dag laadpaalhoppen dan wel plugsurfen gedaan. Bij mijn bezoeken vandaag 3 laadpunten aangedaan en 95 E km kunnen laden tijdens mijn werkbezoeken. Van de totale ritafstand van 290 km uiteindelijk 175 km E gereden.
Bij de huidige weerstomstandigheden haal ik 60+ E km op de accu, en 15,5 km B/liter.
Voorverwarmen aan de laadpaal en tijdens rijden ev. bijverwarmen met de motor.
Geen condens problemen of kou in de auto. Sterker nog, ik heb de kachel lager gezet.
Drie laadpalen werkten probleemloos, stonden op een goede locatie en waren zo aangesloten.
Ook een slechte ervaring bij een laadpaal, een glasbak stond praktisch op de laadplaats. Dat werkt natuurlijk niet, tenzij je de auto opnieuw wilt laten spuiten. Andere laadpaal opgezocht.
Laadpaalhopping
- Duurzaamheidscoach
- Newbie
- km-stand: 5000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera-e
- Contacteer:
Laadpaalhopping
Mag het een litertje minder zijn
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Laadpaalhopping
Hoe was het zaterdag afgelopen, leuke prestatie hierboven, je meer openbaar dan je verwachte?Duurzaamheidscoach schreef:Vandaag een dag laadpaalhoppen dan wel plugsurfen gedaan. Bij mijn bezoeken vandaag 3 laadpunten aangedaan en 95 E km kunnen laden tijdens mijn werkbezoeken. Van de totale ritafstand van 290 km uiteindelijk 175 km E gereden.
Bij de huidige weerstomstandigheden haal ik 60+ E km op de accu, en 15,5 km B/liter.
Voorverwarmen aan de laadpaal en tijdens rijden ev. bijverwarmen met de motor.
Geen condens problemen of kou in de auto. Sterker nog, ik heb de kachel lager gezet.
Drie laadpalen werkten probleemloos, stonden op een goede locatie en waren zo aangesloten.
Ook een slechte ervaring bij een laadpaal, een glasbak stond praktisch op de laadplaats. Dat werkt natuurlijk niet, tenzij je de auto opnieuw wilt laten spuiten. Andere laadpaal opgezocht.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- Duurzaamheidscoach
- Newbie
- km-stand: 5000
- Auto: Ampera-e
- Contacteer:
Zaterdag is het opladen na je advies goed gelukt. Auto aan en uit en kabels opnieuw aangesloten. Na een bezoek aan Omniversum en Museon was er 55km E bijgeladen.
Ben overigens nu ik er echt mee werk blij verrast over het aantal laadpalen dat beschikbaar is. Met een beetje planning voor vertrek kom ik een heel eind. De laadpassen werken. Maximale afstand tot bestemming was tot nu toe 4 km (in een dorp in de Achterhoek), maar dat is voor mij geen probleem. Vouwfietsje achterin. Ook dat hoort bij de planning.
Heb gisteren ook voor het eerst getankt en kom nu tot een overall score van 1:32. Dat is boven verwachting, omdat ik veel lange ritten rijd.
Overigens houd ik mijn laadpaal ervaringen bij met foto's en reviews op de verschillende site's.
Ben overigens nu ik er echt mee werk blij verrast over het aantal laadpalen dat beschikbaar is. Met een beetje planning voor vertrek kom ik een heel eind. De laadpassen werken. Maximale afstand tot bestemming was tot nu toe 4 km (in een dorp in de Achterhoek), maar dat is voor mij geen probleem. Vouwfietsje achterin. Ook dat hoort bij de planning.
Heb gisteren ook voor het eerst getankt en kom nu tot een overall score van 1:32. Dat is boven verwachting, omdat ik veel lange ritten rijd.
Overigens houd ik mijn laadpaal ervaringen bij met foto's en reviews op de verschillende site's.
Mag het een litertje minder zijn
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Waar samenwerking al niet goed voor is.....!! nog een keer een foto van je eigen laderDuurzaamheidscoach schreef:Zaterdag is het opladen na je advies goed gelukt. Auto aan en uit en kabels opnieuw aangesloten. Na een bezoek aan Omniversum en Museon was er 55km E bijgeladen.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions