Hallo met John,
Onlangs ook een nieuwe Ampera besteld (vanwege huidige lease-auto levering pas begin januari 2013

). Een Lithium white exemplaar met full options. Als accessoire verder nog toe laten voegen: een luna 30 coating op de achterste portierramen + achterruit. Ben nog aan het overwegen om ook het dak, buitenspiegels en grillbeugel te voorzien van een 3m glosswrap in het zwart. Zelf zou ik ook graag de originele Opel 19" velgen (Zafira tourer) er onder willen laten plaatsen, zodat op de originele velgen de winterbanden gemonteerd kunnen worden. Volgens dealer wellicht niet mogelijk, daar dit voor de Ampera geen goedgekeurde velgen zijn?! Heeft iemand dit wel eens gehoord?
Auto is besteld bij Driessen in Eindhoven. Via medewerker aldaar op de hoogte gebracht van dit forum. Mijn complimenten voor de opzet van het forum; informatief, overzichtelijk en bovenal gemakkelijk toegankelijk.
Voorlopig neus ik dus alleen nog rond op het forum. Ik heb al wel wat vragen, maar deze stel ik wel bij de juiste topics. Foto's volgen t.z.t. uiteraard.