Groeten,
Poul
Hoi Alfred,Alfred schreef:De Ampera is vrijgegeven en heb nog niets vernomen over de oorzaak.
Ja het was mijn auto en zou 14 september meerijden met de pp electricrally.
Alfred.
Hallo Alfred,Alfred schreef:De Ampera is vrijgegeven en heb nog niets vernomen over de oorzaak.
Ja het was mijn auto en zou 14 september meerijden met de pp electricrally.
Alfred.
Je bedoeld AlefAlfred schreef:Hallo Ivo,
Heb voor vrijdag een Ampera ontvangen. Kan dus gewoon meerijden. wij rijden met een Ampera en een Nissan Leaf mee.
Bedankt voor je aanbod.
Alex, ik vind dat je er wel erg veel moeite voor doet -de stekker van jouw auto te laten vastsmelten- om deze informatie boven water te krijgenAlex schreef:Het was voor deze chauffeur de tweede Vompera die hij moest afvoeren. Inderdaad, de vorige was het ongeval op de A1. Hij vertelde mij wat hij daarvan wist. De VOA (analisten van de politie) hadden veel werk om de auto te analyseren.
...
Het is dus niet uit te sluiten dat de software van de auto in deze bijzondere omstandigheden de fout in is gegaan. Bediening zou goed zijn geweest.
Wanneer je de startknop indrukt tijdens het rijden, gaat alles wel uit, maar rolt de auto gewoon verder. Ik heb dit zelf al eens meegemaakt. Je kunt de auto dan rustig aan de kant zetten en opnieuw "starten". Ik heb er niet op gelet of de rem- of stuurbekrachtiging het op dat moment nog deden. Weer "starten" (aanzetten) tijdens het rijden werkte niet, want daarvoor moet je natuurlijk de rem ingedrukt houden.kkettenis schreef:Kan inderdaad best de uitknop zijn geweest.