Laadpaal (dicht)bij Ikea Delft

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
eco
Newbie
km-stand: 23200
Lifetime: 13
Auto: Ampera-e

Laadpaal (dicht)bij Ikea Delft

Bericht door eco »

Dichtbij Ikea Delft zou een openbare laadpaal moeten staan aan de Olof Palmestraat 6.

Bij het bedrijf dat is gevestigd op dit adres weet men echter van niets. Ik maak vaker mee dat het opgegeven adres niet helemaal klopt, maar kon hem toch niet vinden.

Is er iemand die weet of er wel een paal in de buurt staat?
Sint Tunnis
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Re: Laadpaal dichtbij Ikea Delft

Bericht door Sint Tunnis »

De laadpaal staat niet op nr 6 maar bij het hotel.
Door de slagboom, aan de straatzjde staat de paal. Met een aansluiting voor de thuislader en een "normale" ansluiting.
Wel dien jet het pasje binnen aan de balie op te halen......

Gratis laden :D
Ik kan Amper(a) wachten....
eco
Newbie
km-stand: 23200
Lifetime: 13

Re: Laadpaal dichtbij Ikea Delft

Bericht door eco »

Sint Tunnis schreef:De laadpaal staat niet op nr 6 maar bij het hotel.
Door de slagboom, aan de straatzjde staat de paal. Met een aansluiting voor de thuislader en een "normale" ansluiting.
Wel dien jet het pasje binnen aan de balie op te halen......

Gratis laden :D
Bedankt! :thumbup:

Het is mij een raadsel waarom de locatiegegevens zo onnauwkeurig zijn.
Alle laadpalen zouden eigenlijk moeten worden uitgerust met een "beacon device" waar je navigatie zich op zou kunnen richten :mrgreen:
boeuf
Harde kern
Auto: anders

IKEA Delft

Bericht door boeuf »

Bij deze populaire IKEA vestiging geen officiëel geadverteerde laadmogelijkheden, maarrr... in de (ondergrondse) parkeergarage (links van het complex als je op de rotonde afrijdt) is een hele rij pilaren voorzien van dubbele geaarde WCD. Zelf niet geprobeerd omdat ik maar even in en uit liep en de terugweg toch wel zou halen, maar met je thuislader en een beetje brutaliteit zou je hier dus best een paar kilometer range kunnen bijtappen terwijl je je Billy uit het magazijn aan het plukken bent :mrgreen:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Unit106
Moderator

Re: IKEA Delft

Bericht door Unit106 »

boeuf schreef:Bij deze populaire IKEA vestiging geen officiëel geadverteerde laadmogelijkheden, maarrr... in de (ondergrondse) parkeergarage (links van het complex als je op de rotonde afrijdt) is een hele rij pilaren voorzien van dubbele geaarde WCD.
Waar dan? Ik weet wel een WCD als je beneden komt links achterin maar hier werkt de thuislader niet op.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
boeuf
Harde kern

Re: IKEA Delft

Bericht door boeuf »

Unit106 schreef:Waar dan? Ik weet wel een WCD als je beneden komt links achterin maar hier werkt de thuislader niet op.
Op een rij pilaren midden in de parkeergarage, ter hoogte van de plekken waar je je karretje kan terugplaatsen. Maar je hebt gelijk, misschien moet ik eerst eens checken of er prik op staat. Wordt vervolgd! :mrgreen:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
jaap1956
Newbie
km-stand: 19000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Re: Laadpaal (dicht)bij Ikea Delft

Bericht door jaap1956 »

Vorige week ook bij Ikea geweest. Er staan, als je de grote garage aan de rechter kant neemt, 2 oplaadpunten. Deze staan bij het inrijden van de garage direct aan de rechter kant, de eerste 2 parkeerplaatsen. Helaas waren ze beide bezet door benzine auto's :thumbdown: .later lopend door de ikea werden deze mensen vriendelijk doch dringend verzocht deze auto's weg te halen.
ros00232
Bekende
km-stand: 44000
Lifetime: 46

Bericht door ros00232 »

Ik laad altijd bij het hotel, gratis! Je mag gratis het pasje bij de balie lenen en volladen. Ook als je naar de Ikea gaat.
Ampera Black - NAV+camera - alarm / Lolo TNM
RaymondL
Newbie
km-stand: 37000
Lifetime: 37

Bericht door RaymondL »

jaap1956 schreef:Vorige week ook bij Ikea geweest. Er staan, als je de grote garage aan de rechter kant neemt, 2 oplaadpunten. Deze staan bij het inrijden van de garage direct aan de rechter kant, de eerste 2 parkeerplaatsen.
Vandaag ook hier geweest... Ik woon er nog geen 2km vandaan ;)
Dacht de auto even bij te laden in de garage (plekken waren beide vrij ondanks de grote drukte), maar helaas doet mijn laadpasje van Travelcard het nog niet. Pas donderdag ontvangen en in de brief stond dat hij het na 48 uur zou moeten doen... Was ik blijkbaar te snel :D
Opel Ampera "sovereign silver", navi, Bose, park pilot, oranje verlengsnoer :D
Plus: 1200 Wp op mijn platte dak (meer past helaas niet)
HaKa
Vaste klant
km-stand: 85000
Lifetime: 18

Bericht door HaKa »

RaymondL schreef: Vandaag ook hier geweest... Ik woon er nog geen 2km vandaan ;)
Dacht de auto even bij te laden in de garage (plekken waren beide vrij ondanks de grote drukte), maar helaas doet mijn laadpasje van Travelcard het nog niet. Pas donderdag ontvangen en in de brief stond dat hij het na 48 uur zou moeten doen... Was ik blijkbaar te snel :D
Als je je aan de laadpaaletiqette had willen houden (en je laadpas had gewerkt), dan had je met gemak even die paar minuten tot vol kunnen wachten en je auto weer weg kunnen zetten...
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
Plaats reactie